Burda

TYTUŁ: Burda

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Burda to marka rozpoznawalna na całym świecie - obecna w ponad 90 krajach w 17 wersjach językowych. „Burda” jest odpowiedzią na oczekiwania kreatywnych kobiet, które podążają za modą, ale jednocześnie chcą mieć swój własny styl. Umożliwia im to „Burda”, oferując kolekcje modnych strojów do uszycia i propozycje ich stylizacji. Atutem magazynu są precyzyjne wykroje i dokładne opisy szycia, a także niepowtarzalne pomysły na oryginalne dodatki do samodzielnego wykonania. „Burda” nie zapomina także o innych aspektach ładnego wyglądu i dobrego samopoczucia. W każdym wydaniu publikuje artykuły o pielęgnacji urody i podpowiada, jak dbać o zdrowie.
Średnia objętość 120 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa 13.99 zł
Wymiary

267 mm wysokości

215 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: ISO Coated v2 (ECI)

Środek: PSO LWC Improved (ECI)
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Burda Media Polska Sp. z o.o.
ul. Marynarska 15
02-674 Warszawa
www.burdamedia.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety

WIEK

SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Burda
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 13 478
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.