Kategoria Wydarzenia

dzienniki II kwartał 2022
Wyniki prasy za II kwartał 2022 – dzienniki ogólnopolskie

Prezentujemy najnowsze wyniki audytu prasy dla dzienników ogólnopolskich za II kwartał 2022 roku. W tym kwartale to dzienniki są najbardziej scyfryzowanym sektorem prasy! Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi wynikami sprzedaży wydań drukowanych, e-wydań oraz liczby użytkowników stron internetowych dla poszczególnych marek prasowych.

wyniki prasy za i kwartał 2022
Wyniki prasy za I kwartał 2022

Od 27 maja 2022 roku w PBC dostępne są kompletne dane sprzedaży i rozpowszechniania prasy według nowej metodologii dla wszystkich periodyczności tytułów prasowych! Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi struktury audytowanych przez PBC pism oraz informacji o aktualnych wynikach sprzedaży i rozpowszechniania prasy w Polsce.

nowe wskaźniki prasowe informacja
Porządkujemy wskaźniki prasowe!

Od 01.01.2022 roku uchwalono szereg zmian w Regulaminie Kontroli Rozpowszechniania Prasy. Uproszczono metodologię i ilość zbieranych danych a także dopasowano je do aktualnych potrzeb rynkowych. Przy wprowadzaniu zmian były uwzględniane zarówno oczekiwania wydawców, domów mediowych i reklamodawców.

prasa dobrze widziana konferencja
Konferencja Prasa dobrze widziana – podsumowanie i materiały

Podsumowanie międzynarodowej konferencji organizowanej przez PBC „Prasa dobrze widziana”. Tematem przewodnim konferencji była jakość prasy oraz to, jak wpływa ona na odbiór treści przez czytelników i efektywność reklam zamieszczanych w tym medium. Udostępniamy także wszystkie prezentacje prelegentów z Polski, Wielkiej Brytanii i USA do pobrania w PDF oraz nagrania video z wydarzenia.

wydawcy prasy zjazd
Wydawcy tworzą nowoczesny ośrodek badawczy

17 grudnia podczas XLVIII Zwyczajnego Zjazdu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP), jego członkowie przegłosowali uchwałę o rozwiązaniu ZKDP. Wniosek w sprawie likwidacji ZKDP złożyła Izba Wydawców Prasy (IWP), która jest członkiem Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Reprezentacja interesów wydawców przez jeden ośrodek ma wzmocnić ich pozycję na rynku.