Kategoria Wydarzenia

sprzedaż miesięczniki
Wyniki prasy za II kwartał 2022 – miesięczniki

Przedstawiamy najnowsze wyniki audytu prasy dla miesięczników i tytułów rzadkich za II kwartał 2022 roku. Opublikowaliśmy komplet informacji na temat sprzedaży wydań drukowanych i e-wydań dla tych periodyczności wraz z porównaniami udziałów w ogóle sprzedaży. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi wynikami!

ikona-tyg
Wyniki prasy za II kwartał 2022 – tygodniki

W związku z publikacją kompletu danych audytu za II kwartał 2022 roku przygotowaliśmy szczegółową informację na temat sprzedaży pism. Zapraszamy do zapoznania się z wynikami sprzedaży dla tygodników opinii za II kwartał 2022 roku. Tygodniki opinii to segment rosnących e-wydań i subskrypcji cyfrowych, dlatego skupiliśmy się na porównaniu tych kanałów dotarcia z wydaniami drukowanymi.

dzienniki II kwartał 2022
Wyniki prasy za II kwartał 2022 – dzienniki ogólnopolskie

Prezentujemy najnowsze wyniki audytu prasy dla dzienników ogólnopolskich za II kwartał 2022 roku. W tym kwartale to dzienniki są najbardziej scyfryzowanym sektorem prasy! Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi wynikami sprzedaży wydań drukowanych, e-wydań oraz liczby użytkowników stron internetowych dla poszczególnych marek prasowych.

wyniki prasy za i kwartał 2022
Wyniki prasy za I kwartał 2022

Od 27 maja 2022 roku w PBC dostępne są kompletne dane sprzedaży i rozpowszechniania prasy według nowej metodologii dla wszystkich periodyczności tytułów prasowych! Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi struktury audytowanych przez PBC pism oraz informacji o aktualnych wynikach sprzedaży i rozpowszechniania prasy w Polsce.

nowe wskaźniki prasowe informacja
Porządkujemy wskaźniki prasowe!

Od 01.01.2022 roku uchwalono szereg zmian w Regulaminie Kontroli Rozpowszechniania Prasy. Uproszczono metodologię i ilość zbieranych danych a także dopasowano je do aktualnych potrzeb rynkowych. Przy wprowadzaniu zmian były uwzględniane zarówno oczekiwania wydawców, domów mediowych i reklamodawców.

prasa dobrze widziana konferencja
Konferencja Prasa dobrze widziana – podsumowanie i materiały

Podsumowanie międzynarodowej konferencji organizowanej przez PBC „Prasa dobrze widziana”. Tematem przewodnim konferencji była jakość prasy oraz to, jak wpływa ona na odbiór treści przez czytelników i efektywność reklam zamieszczanych w tym medium. Udostępniamy także wszystkie prezentacje prelegentów z Polski, Wielkiej Brytanii i USA do pobrania w PDF oraz nagrania video z wydarzenia.