Publikujemy materiały ze spotkania, na którym eksperci rynku prasowego omówili aktualne trendy w prasie drukowanej i cyfrowej dla całej branży i wybranych segmentów prasy oraz PBC zaprezentowało nowe badania dla prasy: projekty „Total Reach” dla marek prasowych oraz „Prasa w mediach społecznościowych”.
Kategoria Wydarzenia
Publikujemy materiały z webinaru “Nowość w Polsce: zasięg prasy z podziałem na platformy czytania”. Agencja badawcza Kantar Polska oraz spółka Polskie Badania Czytelnictwa zaprezentowały nowe wyniki badań, które wzorem rozwiązań stosowanych na świecie, pokazują prasę jako medium wielokanałowe oraz wykazują, że zasięg prasy w ostatniej dekadzie nie zmienił się za to zmieniają się platformy czytania prasy.
PBC podsumowało rozpowszechnianie tytułów prasowych w 2022 r. Łącznie rozdystrybuowano 375 185 813 egzemplarzy prasy w tym aż 20 265 416 E-wydań, 41% rozpowszechnionych egzemplarzy prasy to dzienniki a 59% magazyny. Jedną z największych zalet prasy jest możliwość dotarcia do precyzyjnych grup odbiorców, dlatego PBC publikuje wyniki z podziałem na kategorie tematyczne.
24.01 PBC zorganizowało webinar z podsumowaniem zmian, jakie zaszły na rynku prasy w ubiegłym roku i trendy na rok 2023. Na spotkaniu Prezes PBC, Pani Renata Krzewska, opowiedziała m.in. o głównych kierunkach rozwoju marek prasowych, kanałach dystrybucji treści, zachowaniach i preferencjach czytelników oraz korzyściach dla reklamodawców.
Przedstawiamy najnowsze wyniki audytu prasy dla miesięczników i tytułów rzadkich za II kwartał 2022 roku. Opublikowaliśmy komplet informacji na temat sprzedaży wydań drukowanych i e-wydań dla tych periodyczności wraz z porównaniami udziałów w ogóle sprzedaży. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi wynikami!
W związku z publikacją kompletu danych audytu za II kwartał 2022 roku przygotowaliśmy szczegółową informację na temat sprzedaży pism. Zapraszamy do zapoznania się z wynikami sprzedaży dla tygodników opinii za II kwartał 2022 roku. Tygodniki opinii to segment rosnących e-wydań i subskrypcji cyfrowych, dlatego skupiliśmy się na porównaniu tych kanałów dotarcia z wydaniami drukowanymi.