Kategoria Reklama prasowa

reklama prasowa dla zamożnych kobiet
Reklama Prasowa – Grupa: Zamożne kobiety

Raport dotyczy reklamy prasowej w grupie docelowej zamożnych kobiet. Poziom dochodów obliczany jest na gospodarstwo domowe. W grupie docelowej uwzględnione zostały osoby o dochodach na gospodarstwo domowe powyżej 8 tys. złotych na rękę. Struktura raportu pozwala na stworzenie własnego mediaplanu, w oparciu o wskaźniki z badania Zaangażowanie w reklamę.

reklama prasowa dla zamożnych mężczyzn
Reklama Prasowa – Grupa: Zamożni mężczyźni

Zachęcamy do zapoznania się z wynikami badań reklamy prasowej dla grupy docelowej zamożnych mężczyzn. Poziom dochodów dla tej grupy obliczany jest na gospodarstwo domowe, co pozwala lepiej zorientować się w sytuacji finansowej konsumenta. W grupie docelowej uwzględnione zostały osoby o dochodach powyżej 8 tys. złotych na rękę.

reklama prasowa specjaliści w biznesie
Reklama Prasowa – Grupa: Specjaliści w biznesie

Zapraszamy do zapoznania się z raportem zawierającym wyniki badań reklamy prasowej dla grupy docelowej “specjaliści w biznesie“. W skład tej grupy wchodzą wszystkie osoby, które posiadają co najmniej wykształcenie wyższe i pracują w sferze biznesu. Są to np. księgowi, specjaliści ds. marketingu czy ekonomiści. Jest to grupa licząca w Polsce 1 007 366 osób.

ikonadopostowreklama-wf
Reklama Prasowa – Grupa: Właściciele firm

Opublikowaliśmy kolejny raport na podstawie badań reklamy prasowej, tym razem dla grupy docelowej, w skład której wchodzą właściciele mikro i małych firm zatrudniających pracowników. Poza wynikami badań zamieściliśmy także instrukcję ułatwiającą stworzenie profesjonalnego mediaplanu dla kampanii reklamowych w prasie.

reklama prasowa do menadżerów
Reklama Prasowa – Grupa: Menadżerowie

Raport zawiera wyniki badań reklamy prasowej dla grupy docelowej: Menadżerowie, w skład której wchodzą: prezesi, dyrektorzy i menadżerowie w dużych firmach lub kierownicy średnich i małych zakładów pracy. Opublikowaliśmy nie tylko wyniki badań PBC, ale także instrukcję tworzenia mediaplanu na podstawie wskaźników badania reklamy prasowej.

reklama prasowa w polsce
Reklama Prasowa – Grupa: 15-75 lat

Przedstawiamy wyniki badań reklamy prasowej dla grupy docelowej Polaków w wieku od 15 do 75 lat, czyli z perspektywy marketingowej dla całej populacji kraju. Prezentujemy nie tylko wyniki badań PBC, ale także instrukcję na temat tego, jak odczytywać poszczególne wskaźniki i samodzielne opracować profesjonalny mediaplan dla kampanii reklamowych w prasie.