Program PBC Planner to nie tylko ogromne źródło wiedzy na temat prasy i jej czytelników, ale także praktyczne narzędzie pozwalające na tworzenie mediaplanów dla kampanii reklamowych w prasie. Badanie zaangażowania w reklamę pozwoliło na wprowadzenie zasięgów opartych o realne kontakty czytelnika z reklamą prasową.
Kategoria Reklama prasowa
Raport generowany w PBC Plannerze na temat zaangażowania w reklamę prasową pozwala uzyskać informacje na temat interakcji czytelnika z reklamą i zdobyć praktyczną wiedzę potrzebną do planowania kampanii reklamowych. Wśród danych znajdują się m.in. informacje o liczbie kontaktów z reklamą czy czasie spędzonym przez czytelnika nad jej treścią.
Adaptacja kwestionariusza będzie polegała na tym, że zostanie on przystosowany indywidualnie do każdego z respondentów. Na podstawie danych socjodemograficznych i czytelniczych wybierzemy z puli pytań konsumenckich te, o które zapytamy badanego. Umożliwi to dodanie do ankiety nowych pytań na temat decyzji zakupowych.
Tym razem pod lupę wzięliśmy przedsiębiorców, a dokładniej te osoby, które nie tylko posiadają własną działalność gospodarczą, ale także kierują pracą innych osób. To pozwoliło nam wydzielić z grupy te osoby, które prowadzą jednoosobowe firmy.
Informatyzacja i automatyzacja procesów biznesowych spoza rynku IT jest już otaczającą nas rzeczywistością. W Polskich Badaniach Czytelnictwa aktywnie wykorzystujemy nasze wieloletnie doświadczenie badawcze, znajomość rynku oraz zaplecze w postaci bogatych danych czytelniczych w celu implementacji nowoczesnych rozwiązań sztucznej inteligencji.
Prezentujemy raport dotyczący pracowników służby zdrowia. W raporcie znajdują się informacje na temat demografii, ale także poglądy respondentów, na temat oceny swojej sytuacji życiowej czy spojrzenia na przyszłość.