Kategoria Reklama prasowa

ikona-czytelnictwo-branzowe
Raport czytelnictwo pism branżowych 2024

PBC, aby pogłębić wiedzę o funkcji prasy branżowej i jej sposobie czytania przebadało 2051 respondentów z 5 różnych branż uzyskując najświeższe informacje na temat zwyczajów czytelniczych tego segmentu prasy w Polsce. Badania koncentrowały się na kilku obszarach: była to analiza profilu demograficznego, sposób i preferowana forma czytania prasy branżowej, jej ocena oraz zwyczaje konsumenckie czytelników.

koszty dotarcia ikona 2
Czy prasa ma wysokie koszty dotarcia?

W oprogramowaniu PBC Planner dostępne są wszystkie trzy koszty dotarcia, będące standardem na rynku mediowym. Ze względu na to, że każde medium ma swoją specyfikę, sposób obliczania poszczególnych parametrów może różnić się w zależności od medium. W tekście skoncentrujemy się na krótkim omówieniu wskaźników CPW, CPP i CPT.

wpis-grupy-celowe-2
Planowanie grup celowych w prasie – część szczegółowa

Zapraszamy do drugiej części poradnika dotyczącej tworzenia grup celowych w programie PBC Planner. PBC Planner posiada szereg dodatkowych właściwości, które mogą być przydatne przy zaawansowanej analizie grup celowych, takich jak tworzenie i porównywanie jednocześnie kilku wariantów grupy celowej czy przechodzenie między raportami.

poradnik grupy celowe w prasie
Planowanie grup celowych w prasie – część ogólna

PBC Planner daje bardzo szeroki zakres możliwości, jeżeli chodzi o wybór, modyfikacje i porównywanie grup celowych czytelników prasy. W poniższym tekście skoncentrujemy się na zaprezentowaniu podstawowych funkcjonalności programu związanych z wyborem grupy celowej. Wybór grupy celowej odbywa się identycznie w raportach Czytelnictwo oraz Media Plan.

poradnik-wspol
Współczytelnictwo – czym jest i jak je analizować?

W oprogramowaniu PBC Planner dostępna jest dodatkowa opcja tworzenia raportu Współczytelnictwo. Pomimo tego, że jest to dodatkowy raport, informacje na temat współczytelnictwa mogą okazać się pomocne w analizowaniu czytelnictwa prasy. Poniżej wyjaśniamy czym jest współczytelnictwo tytułów prasowych i je analizować.

prasa dobrze widziana konferencja
Konferencja Prasa dobrze widziana – podsumowanie i materiały

Podsumowanie międzynarodowej konferencji organizowanej przez PBC „Prasa dobrze widziana”. Tematem przewodnim konferencji była jakość prasy oraz to, jak wpływa ona na odbiór treści przez czytelników i efektywność reklam zamieszczanych w tym medium. Udostępniamy także wszystkie prezentacje prelegentów z Polski, Wielkiej Brytanii i USA do pobrania w PDF oraz nagrania video z wydarzenia.