Kategoria Raporty

sprzedaż miesięczniki
Wyniki prasy za II kwartał 2022 – miesięczniki

Przedstawiamy najnowsze wyniki audytu prasy dla miesięczników i tytułów rzadkich za II kwartał 2022 roku. Opublikowaliśmy komplet informacji na temat sprzedaży wydań drukowanych i e-wydań dla tych periodyczności wraz z porównaniami udziałów w ogóle sprzedaży. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi wynikami!

ikona-tyg
Wyniki prasy za II kwartał 2022 – tygodniki

W związku z publikacją kompletu danych audytu za II kwartał 2022 roku przygotowaliśmy szczegółową informację na temat sprzedaży pism. Zapraszamy do zapoznania się z wynikami sprzedaży dla tygodników opinii za II kwartał 2022 roku. Tygodniki opinii to segment rosnących e-wydań i subskrypcji cyfrowych, dlatego skupiliśmy się na porównaniu tych kanałów dotarcia z wydaniami drukowanymi.

dzienniki II kwartał 2022
Wyniki prasy za II kwartał 2022 – dzienniki ogólnopolskie

Prezentujemy najnowsze wyniki audytu prasy dla dzienników ogólnopolskich za II kwartał 2022 roku. W tym kwartale to dzienniki są najbardziej scyfryzowanym sektorem prasy! Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi wynikami sprzedaży wydań drukowanych, e-wydań oraz liczby użytkowników stron internetowych dla poszczególnych marek prasowych.

wyniki prasy za i kwartał 2022
Wyniki prasy za I kwartał 2022

Od 27 maja 2022 roku w PBC dostępne są kompletne dane sprzedaży i rozpowszechniania prasy według nowej metodologii dla wszystkich periodyczności tytułów prasowych! Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi struktury audytowanych przez PBC pism oraz informacji o aktualnych wynikach sprzedaży i rozpowszechniania prasy w Polsce.

czytelnicy prasy branżowej
Trendy w branży prasowej – komunikacja z czytelnikami

Prasa precyzyjnie dociera do grupy docelowej! Zachęcamy do zapoznania się z case studies Wydawców pism branżowych i bezpłatnych na temat tego, jak wyglądają trendy w komunikacji z czytelnikami. W publikacji poruszone są konkretne przykłady działań podejmowanych w ostatnim czasie przez Wydawców, które przyczyniają się do podtrzymania bliskiej relacji z czytelnikami oraz poszerzania grona odbiorców.

skuteczność reklamy
Sprawdź skuteczność swojej reklamy!

Dlaczego reklama prasowa? Reklama prasowa pozwala na trafne dotarcie z przekazem do konkretnej grupy docelowej – w przypadku prasy odbiorcy tego medium to świadome, stałe grono czytelników. Co również bardzo istotne są to osoby, które płacą za dostęp do wybranego pisma – dlatego w wielu przypadkach będą to osoby bardziej zamożne i wykształcone…