Od 27 maja 2022 roku w PBC dostępne są kompletne dane sprzedaży i rozpowszechniania prasy według nowej metodologii dla wszystkich periodyczności tytułów prasowych! Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi struktury audytowanych przez PBC pism oraz informacji o aktualnych wynikach sprzedaży i rozpowszechniania prasy w Polsce.
Kategoria PBC wyniki
Podsumowanie międzynarodowej konferencji organizowanej przez PBC „Prasa dobrze widziana”. Tematem przewodnim konferencji była jakość prasy oraz to, jak wpływa ona na odbiór treści przez czytelników i efektywność reklam zamieszczanych w tym medium. Udostępniamy także wszystkie prezentacje prelegentów z Polski, Wielkiej Brytanii i USA do pobrania w PDF oraz nagrania video z wydarzenia.
W połowie 2018 r. PBC zleciło badanie osób, które są właścicielami mikro i małych firm, na temat czytelnictwa prasy, prywatnej konsumpcji i prowadzenia biznesu. Po wybuchu pandemii powtórzyliśmy badanie na tych samych osobach, zadając im częściowo te same pytania, ale odnosząc je do przyszłości.
Tym razem pod lupę wzięliśmy przedsiębiorców, a dokładniej te osoby, które nie tylko posiadają własną działalność gospodarczą, ale także kierują pracą innych osób. To pozwoliło nam wydzielić z grupy te osoby, które prowadzą jednoosobowe firmy.
Prezentujemy raport dotyczący pracowników służby zdrowia. W raporcie znajdują się informacje na temat demografii, ale także poglądy respondentów, na temat oceny swojej sytuacji życiowej czy spojrzenia na przyszłość.
Prezentujemy raport „POLKI-CZYTELNICZKI PRASY W LATACH 2009-2019.”. Dane zostały opracowane przez nasz Zespół specjalnie z okazji Dnia Kobiet na podstawie badań zbieranych przez Polskie Badania Czytelnictwa.