Kategoria PBC wyniki

wpis-grupy-celowe-2
Planowanie grup celowych w prasie – część szczegółowa

Zapraszamy do drugiej części poradnika dotyczącej tworzenia grup celowych w programie PBC Planner. PBC Planner posiada szereg dodatkowych właściwości, które mogą być przydatne przy zaawansowanej analizie grup celowych, takich jak tworzenie i porównywanie jednocześnie kilku wariantów grupy celowej czy przechodzenie między raportami.

poradnik grupy celowe w prasie
Planowanie grup celowych w prasie – część ogólna

PBC Planner daje bardzo szeroki zakres możliwości, jeżeli chodzi o wybór, modyfikacje i porównywanie grup celowych czytelników prasy. W poniższym tekście skoncentrujemy się na zaprezentowaniu podstawowych funkcjonalności programu związanych z wyborem grupy celowej. Wybór grupy celowej odbywa się identycznie w raportach Czytelnictwo oraz Media Plan.

webinar-post
Materiały z webinaru “Nowość w Polsce – zasięg prasy z podziałem na platformy czytania”

Publikujemy materiały z webinaru “Nowość w Polsce: zasięg prasy z podziałem na platformy czytania”. Agencja badawcza Kantar Polska oraz spółka Polskie Badania Czytelnictwa zaprezentowały nowe wyniki badań, które wzorem rozwiązań stosowanych na świecie, pokazują prasę jako medium wielokanałowe oraz wykazują, że zasięg prasy w ostatniej dekadzie nie zmienił się za to zmieniają się platformy czytania prasy.

poradnik-wspol
Współczytelnictwo – czym jest i jak je analizować?

W oprogramowaniu PBC Planner dostępna jest dodatkowa opcja tworzenia raportu Współczytelnictwo. Pomimo tego, że jest to dodatkowy raport, informacje na temat współczytelnictwa mogą okazać się pomocne w analizowaniu czytelnictwa prasy. Poniżej wyjaśniamy czym jest współczytelnictwo tytułów prasowych i je analizować.

raport audyt prasy 2022
Wyniki prasy 2022 r.

PBC podsumowało rozpowszechnianie tytułów prasowych w 2022 r. Łącznie rozdystrybuowano 375 185 813 egzemplarzy prasy w tym aż 20 265 416 E-wydań, 41% rozpowszechnionych egzemplarzy prasy to dzienniki a 59% magazyny. Jedną z największych zalet prasy jest możliwość dotarcia do precyzyjnych grup odbiorców, dlatego PBC publikuje wyniki z podziałem na kategorie tematyczne.

webinar_www
Podsumowanie webinaru “Prasa. Trendy 2022/2023”

24.01 PBC zorganizowało webinar z podsumowaniem zmian, jakie zaszły na rynku prasy w ubiegłym roku i trendy na rok 2023. Na spotkaniu Prezes PBC, Pani Renata Krzewska, opowiedziała m.in. o głównych kierunkach rozwoju marek prasowych, kanałach dystrybucji treści, zachowaniach i preferencjach czytelników oraz korzyściach dla reklamodawców.