Kategoria Machine learning

schemat planowania reklamy prasowej
Skuteczność reklamy prasowej

Raport generowany w PBC Plannerze na temat zaangażowania w reklamę prasową pozwala uzyskać informacje na temat interakcji czytelnika z reklamą i zdobyć praktyczną wiedzę potrzebną do planowania kampanii reklamowych. Wśród danych znajdują się m.in. informacje o liczbie kontaktów z reklamą czy czasie spędzonym przez czytelnika nad jej treścią.

nowa jakość badań konsumenckich okładka
Nowa jakość badań konsumenckich

Adaptacja kwestionariusza będzie polegała na tym, że zostanie on przystosowany indywidualnie do każdego z respondentów. Na podstawie danych socjodemograficznych i czytelniczych wybierzemy z puli pytań konsumenckich te, o które zapytamy badanego. Umożliwi to dodanie do ankiety nowych pytań na temat decyzji zakupowych.

badanie face reader
Badanie Face Reader

Informatyzacja i automatyzacja procesów biznesowych spoza rynku IT jest już otaczającą nas rzeczywistością. W Polskich Badaniach Czytelnictwa aktywnie wykorzystujemy nasze wieloletnie doświadczenie badawcze, znajomość rynku oraz zaplecze w postaci bogatych danych czytelniczych w celu implementacji nowoczesnych rozwiązań sztucznej inteligencji.

Avatar_Newseria_reklama2_500x380
Reklama prasowa wciąż skuteczna

Reklama prasowa rewelacyjnie buduje autorytet i tego nie da się zamienić 1:1 na reklamę online. Dla reklamodawców wciąż jest atrakcyjna, chociaż wielu z nich nie zdaje sobie z tego sprawy, święcie wierząc, że da się przełożyć zasięgi papierowe na zasięgi online’owe, a to nie jest prawda.