×

Mniej badań, więcej modelowania. Machine Learning w badaniu mediów

Podczas tegorocznego Kongresu Badaczy Rynku i Opinii, eksperci Polskich Badań Czytelnictwa, w przystępny i intuicyjny sposób, zaprezentują klasyczny proces planowania mediów usprawniony o zastosowanie algorytmów machine learningu.

Planowanie mediów jest dziedziną, gdzie coraz intensywniej stosuje się zaawansowane metody analityczne i predykcyjne. Cały proces, od realizacji badania ankietowego, przez jego obróbkę, aż po prezentację wyników i wyciąganie wniosków, można usprawnić przy użyciu metod sztucznej inteligencji. Dzięki temu otrzymujemy nie tylko tańsze i bardziej rzetelne badanie, ale również otwierają się przed nami możliwości, które przy stosowaniu standardowych metod, nie były osiągalne.

Uczenie maszynowe zmienia nasze myślenie o badaniach ilościowych i wytycza nowe ścieżki w sposobach ich realizacji. Machine Learning zmienia również gruntownie firmę, która go stosuje.

Jeśli chcesz poznać świat algorytmów, dzięki którym giganci nowych technologii zawdzięczają swój sukces, bądź razem z nami 26 października na XIX Kongresie Badaczy Rynku i Opinii. Zaczynamy o godz. 11.10.

Eksperci PBC: Bartłomiej Klimowski (Analityk), Waldemar Izdebski (Prezes Zarządu).

Szczegółowy program wystąpienia u organizatora wraz z możliwością zakupienia biletu: „Mniej badań, więcej modelowania. Machine Learning w badaniu mediów”.

Dziękujemy Władzom Politechniki Warszawskiej za pomoc w realizacji materiału na Wydziale Matematyki i Nauk Informacyjnych.