×

Czytelnicy prasy chętnie kupują dobra luksusowe

Dobra luksusowe definiowane są przez ekonomistów jako te, na które popyt rośnie wraz ze wzrostem ich ceny. Dobra luksusowe dostępne są dla osób zamożnych (przedsiębiorcy, samozatrudnieni oraz osoby z drugiej skali podatkowej) oraz osób, które kupują je aspiracyjnie lub z wyjątkowych okazji np.: w prezencie na święta lub urodziny. PBC zrealizowało badanie CAWI na największej w Polsce próbie osób zamożnych, pytając o zakup marek luksusowych kosmetyków, ubrań, butów i dodatków, biżuterii i zegarków. Pytano również o luksusowy sprzęt RTV, o meble i wyposażenie wnętrz, wycieczki turystyczne, hotele, samochody marek premium oraz jachty i motorówki. Najważniejszą zaletą tego badania jest jednak pomiar czytelnictwa tytułów prasowych w grupach konsumentów marek luksusowych, według standardu badawczego uznanego przez Domy Mediowe i Wydawców Prasy.

To pierwsze w Polsce badanie audytorium medium w segmencie dóbr luksusowych.

Chcesz wiedzieć jakie tytuły prasowe czytają osoby kupujące Twoje dobro luksusowe? Wyniki badań już wkrótce zaprezentujemy na specjalnej konferencji.