×

Badane Marek Luksusowych – oferta

Polskie Badania Czytelnictwa wraz z Ogólnopolskim Panelem Badawczym Ariadna przeprowadziły pierwsze w Polsce Badanie Marek Luksusowych na największej próbie osób o wysokich dochodach.

Respondenci odpowiadali na pytania dotyczące czytelnictwa prasy, a także preferencji zakupowych konkretnych marek luksusowych tj. kosmetyków, ubrań, butów i dodatków, biżuterii, zegarków, a także samochodów marek luksusowych i premium. Pytaliśmy ich również o zakup wysokiej klasy sprzętu elektronicznego, wydatki na meble i wyposażenie wnętrz, wycieczki turystyczne, korzystanie z usług kosmetyczki, SPA, czy posiadanie jachtów i motorówek.

W związku z tym, że w Raporcie „Luksus kocha prasę. Wysokie czytelnictwo prasy wśród kupujących dobra luksusowe” zaprezentowaliśmy tylko część wyników naszego badania, zachęcamy do skorzystania z naszej oferty:

  1. Dostęp do pełnych wyników badania w naszym programie PBC Planner.

Jest to platforma umożliwiająca przygotowanie wielu zestawień wyników badania. Program daje możliwość porównania w jednym standardzie pytań współużytkowanie i profile społeczno-demograficzne własnych marek z konkurencją. Nie tylko tą w kategorii, ale także wśród innych dóbr luksusowych, np.: profil używających danej marki ubrań z kupującymi luksusową biżuterię lub samochody premium. Pełne wyniki pozwalają sprawdzić czytelnictwo i profile tytułów prasowych wśród konsumentów konkretnych marek luksusowych.

  1. Raport dedykowany (zestawienie danych z preferencjami zamawiającego).

Analitycy PBC przygotują raport dedykowany Państwa marce. Raport będzie zawierał  zestaw ustalonych wcześniej danych, które chcieliby Państwo otrzymać.

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt, drogą mailową: izabela.sawczak@pbc.pl lub telefonicznie: (22) 827-02-23.