Badania uzupełniające badanie PBC

 

Tu znajdą Państwo informację o badaniach dotyczących prasy.
Są to badania realizowane  niejako jako uzupełnienia standardu badania czytelnictwa prasy.

 

DeKodowanie odbiorców.

 

W kwietniu 2010 r. spółka PBC przeprowadziła badania, których ogólnym celem był opis konsumenta mediów i jego preferencji wobec kontentu. Wyniki badania przyczyniają się do lepszego rozumienia zachowań związanych z konsumpcją mediów oraz prognozowania trendów konsumpcji mediów.

Czytaj dalej...

 

Obraz konsumpcji mediów w Polsce 2010.

 

Według ostatniego badania Ipsos, internet - wbrew obiegowym opiniom - nie  wpływa negatywnie na korzystanie z innych typów mediów: z prasy drukowanej i radia. Przeciwnie, osoby częściej korzystające z internetu częściej czytują też codzienną prasę, czasopisma, a także słuchają radia.

Czytaj dalej...

 

Skuteczność prasy w media-mixie

 

Zasadniczym celem badania była dokładna analiza kampanii reklamowych wykorzystujących różne strategie medialne –porównanie kampanii wyłącznie telewizyjnej i kampanii stosującej mix: prasa + telewizja.

Czytaj dalej...

 


 

Partnerzy

Partnerzy

-->