Archiwum

Aktualności
16.11.2015

Pierwsza Konferencja PBM

16 listopada odbyła się pierwsza konferencja zorganizowana przez Porozumienie Badaczy Mediów. Spotkanie adresowane było do dziennikarzy zajmujących się analizą rynku medialnego, reklamowego i badawczego.


Główną częścią konferencji były prezentacje przedstawicieli poszczególnych badań konsumpcji mediów.

 

Czytaj dalej...

20.10.2015

Powstało Porozumienie Badaczy Mediów

Największe polskie organizacje specjalizujące się w pomiarze mediów, zawiązały Porozumienie Badaczy Mediów. Inicjatywę utworzyły organizacje odpowiadające za standardy pomiaru mediów na polskim rynku: prasy (Polskie Badania Czytelnictwa), telewizji (Nielsen), radia (Komitet Badań Radiowych), internetu (Polskie Badania Internetu), monitoringu rynku reklamy (Kantar Media).

Misją Porozumienia Badaczy Mediów jest budowanie wartości i wiarygodności badań mediów, promowanie badań będących standardami na rynku (akceptowanymi przez większość graczy: właścicieli mediów, agencje mediowe i reklamodawców) oraz promowanie dobrych praktyk badawczych i standardów jakości w realizacji badań.

 

Czytaj dalej...

07.04.2014

Zaproszenie na debatę IAA: "Perspektywy dla prasy 2014-2015"

Zarząd Miedzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) w Polsce zaprasza na debatę pt. „Perspektywy dla prasy: 2014-2015”, która rozpocznie się 22 kwietnia br. o godzinie 15:00 w Pałacu Sobańskich w Warszawie, Al. Ujazdowskie 13.

Tematem dyskusji będą kluczowe wyzwania i szanse stojące przed wydawcami prasowymi w najbliższych 24 miesiącach. W panelu mają wziąć udział najbardziej wpływowi przedstawiciele wydawców, marketerów, mediów, agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce.

 

Czytaj dalej...

21.02.2014

Diagnoza społecznych zachowań czytelniczych - raport z badania

 

W ciągu najbliższych 5 lat czytelnictwo prasy w Polsce (łącznie drukowanej i cyfrowej) ma wzrosnąć o 4-16 proc. – wynika z kompleksowego badania czytelnictwa przeprowadzonego dla Izby Wydawców Prasy we współpracy z PBC, ZKDP, Narodowym Centrum Kultury oraz Millward Brown. 

 

Czytaj dalej...

17.06.2013

Indeks cyfryzacji w badaniu PBC

 

W roku 2013 w badaniu PBC wprowadzono Indeks cyfryzacji, który określa stopień uczestnictwa respondenta w cyfryzacji, opisany przez trzy wymiary: 1) dostęp do dóbr cyfrowych, 2)zachowania, 3)  umiejętności komputerowe i internetowe.

 

Czytaj dalej...

24.05.2013

Wielka Gala MMP 2013

 

Wczoraj podczas Wielkiej Gali w warszawskiej Fabryce Trzciny agencje, domy mediowe i marketerzy odebrali nagrody przyznane przez "Media & Marketing Polska". PBC, jako partner tej uroczystości, miało zaszczyt wręczać nagrodę dla najlepszej agencji reklamowej roku, którą została DDB.

 

Czytaj dalej...

19.04.2013

PBC wprowadza aplikację mobilną prezentującą wyniki czytelnictwa prasy

 

Polskie Badania Czytelnictwa wprowadzają na rynek aplikację na smartfony z danymi o czytelnictwie badanych tytułów prasowych. 19 kwietnia 2013 roku aplikacja pojawi się w kioskach App Store (iOS) i Google Play (Android).

 

Czytaj dalej...

19.04.2013

Konferencja Media Trendy 2013

 

Trwa konferencja Media Trendy 2013. To prestiżowe wydarzenie na temat reklamy, marketingu i mediów w Polsce organizowane przez SAR.

 

Czytaj dalej...

10.04.2013

Nowe indeksy i zmienne konsumenckie w Polskich Badaniach Czytelnictwa

 

Od 2013 r. poszerzono zakres badania czytelnictwa PBC o zachowania konsumenckie respondentów i ich gospodarstw domowych. W wynikach badania PBC publikowanych jest 90 nowych zmiennych z 11 branż oraz 12 indeksów.

 

Czytaj dalej...

18.03.2013

63 procent konsumentów ufa reklamom w prasie

 

Reklamy publikowane w gazetach i magazynach cieszą się największym zaufaniem. 70 proc. badanych uważa, że mają one największy wpływ na decyzje zakupowe.

 

Czytaj dalej...

17.12.2012

Kilkadziesiąt badań o skuteczności Czasopism w Raporcie FIPP (polska wersja językowa)

 

Dzięki wspólnym staraniom Izby Wydawców Prasy, Związku Kontroli Dystrybucji Prasy oraz Polskich Badań Czytelnictwa, wydany w tym roku przez międzynarodową organizację FIPP (International Federation of the Periodical Press) raport "Dowody na skuteczność czasopism", właśnie ukazał się w języku polskim. Jest to ponad stustronicowa publikacja pełna badań i case studies  z całego świata, pokazujących, że magazyny są jednym z najbardziej skutecznych mediów w docieraniu do odbiorcy.

 

 

Czytaj dalej...

27.11.2012

Badania AdValue (IPC UK): wpływ reklamy w magazynach na ROI

 

Najnowsze badanie nad skutecznością czasopism, opublikowane w dniu 15 listopada przez IPC Media, pokazuje, że każdy £1 wydany na reklamę w czasopiśmie generuje zwrot z inwestycji w wysokości £1.40 (€ 1.25).

 

Czytaj dalej...

29.10.2012

II edycja Ogólnopolskiego Konkursu Dziennikarskiego im. Krystyny Bochenek

 

Ruszyła II edycja Ogólnopolskiego Konkursu Dziennikarskiego im. Krystyny Bochenek. Konkurs ma charakter otwarty. Jest to przedsięwzięcie promujące region, ma także upamiętnić Krystynę Bochenek, wicemarszałek Senatu i wybitną dziennikarkę.

 

Czytaj dalej...

23.10.2012

Jakość treści ma swoją wartość: "Die Welt" wprowadza opłaty za dostęp do swoich treści w internecie

 

Największy niemiecki wydawca wprowadzi do końca roku opłaty za treści na stronie internetowej swojego flagowego tytułu "Die Welt". Szef Axel Springer w Niemczech jest pewny, że jego śladem pójdą konkurenci. 

 

Czytaj dalej...

09.10.2012

Effie Awards 2012: złoto dla Harnasia, Alior Banku i Uważam Rze

 

Kampania „Inaczej pisane” Uważam Rze została nagrodzona w 13. edycji Effie Awards 2012. Złoto w kategorii Launch otrzymały za tę kampanię agencje Publicis i Mindshare oraz Presspublica. 

 

Czytaj dalej...

28.09.2012

Czytelnicy ufają swojej marce prasowej

 

Czytelnicy dzienników pozytywnie oceniają wybierane przez siebie tytuły i mają wysoki poziom zaangażowania w treści redakcyjne.  To wnioski z badania przygotowanego przez Komitet Badawczy INMA i zaprezentowanego podczas trwającej właśnie Konferencji Europejskiej INMA 2012.

 

Czytaj dalej...

28.09.2012

Ringier Axel Springer Polska wydaje nowy magazyn biznesowy – Pierwszy Milion

 

Zadebiutował nowy magazyn o tematyce biznesowej, wydany przez Ringier Axel Springer Polska. Pierwszy Milion skierowany jest do przedsiębiorczych Polaków, którzy chcą założyć własną firmę albo rozwinąć prowadzoną działalność.

 

Czytaj dalej...

24.09.2012

Zamożni czytelnicy chętniej sięgają po prasę drukowaną

 

82 proc. Amerykanów o dochodzie przekraczającym 100 tys. dolarów rocznie czyta więcej gazet drukowanych.Takich wniosków dostarcza ostatnie badanie Ipsosu 2012 Mendelsohn Affluent Survey.

 

Czytaj dalej...

24.09.2012

FIPP World Digital Media Factbook

 

W dniu 20 września 2012 roku organizacja prasowa FIPP we współpracy z World News Media Network (WNMN) wydała pierwszą w historii edycję FIPP World Digital Media Factbook. 

 

Czytaj dalej...

20.09.2012

Bauer wydawcą polskiej edycji magazynu Grazia

 

W dniu 17 września 2012 Wydawnictwo Bauer podpisało umowę licencyjną z Wydawnictwem Arnoldo Mondadori Editore na wydawanie magazynu Grazia.

Grazia to światowy, elegancki  magazyn z wyższej półki dla kobiet poszukujących rozrywki, poświęcony gwiazdom oraz modzie.

 

Czytaj dalej...



 

Partnerzy

Partnerzy

-->